رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: محدودیت های ترافیکی  22 بهمن در بیرجند اعلام شد.

اعلام محدودیت های ترافیکی  22 بهمن در بیرجند به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، عباسی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: با گرامیداشت دهه مبارک فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران  پليس راهنمايی و رانندگی به منظور تسهيل در عبور و مرور و افزايش ضريب ايمنی برای شهروندان و جلوگيری از مشكلات ترافيكی و بروز حوادث در اين روز ، محدوديت های ترافيكی در شهرستان بیرجند را اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه رانندگان توصیه کرد در زمان اعمال محدودیت های ترافیکی از خیابان های مجاور و جایگزین جهت تردد استفاده کنند. افزود: شهروندانی که قصد عزیمت از خیابان های معلم و غفاری را به سمت شمال شهر دارند از تقاطع غفاری و بلوار شهید ناصری استفاده کنند.

سرهنگ عباسی با بیان اینکه شهروندانی که قصد عزیمت از شمال شهر به سمت جنوب شهر را دارند نیز از بلوار شهید ناصری و خیابان شهید مطهری و انقلاب استفاده نمایند .

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اظهارکرد: بر ممنوعیت توقف وسایل نقلیه  از ساعت 6 صبح تا پایان مراسم سایر محدودیت های ترافیکی را به شرح ذیل اعلام کرد.
 میدان شهداء – خیابان شهداء  میدان ابوذر – خیابان ارتش ( از میدان ابوذر تا تقاطع پاسداران – ارتش ) بلوار پاسداران  ( از تقاطع ارتش پاسداران تا میدان قدس ).

وی ادامه داد: ممنوعیت تردد از ساعت   ۸ صبح در بلوار پاسداران از تقاطع تامین اجتماعی تا نقاطع ارتش و پاسداران،  میدان طالقانی تا میدان ابوذر، میدان اول مدرس تا میدان ابوذر، خیابان دانشگاه از تقاطع 17 شهریور تا میدان شهداء، تقاطع قرنی به سمت تقاطع پاسداران – ارتش، سه راهی اسدی به سمت میدان شهداء،تقاطع عدل – قدس به سمت میدان قدس

انتهای پیام/ ط آ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.